جزر و مد 75 سال را جشن می گیرد – HAPPI

Tide 75 سال نوآوری را جشن می گیرد. این داستان مارک اصلی مراقبت از منزل از دهه 1930 آغاز می شود ، زمانی که یک دانشمند P&G بی سر و صدا روی یک عامل تمیز کردن به نام Project X کار می کرد ، که معتقد بود پتانسیل زیادی برای ایجاد انقلابی در نحوه شستن لباس ها توسط خانواده ها دارد.

Tide که “The Washday Miracle” نامیده می شود قول داد که در مدت زمان کمتری پاک کننده لباسشویی از صابون را بشویید – ادعای جسورانه ای که توسط شرکتی مطرح شد که معیشت آن به صابون متکی بود. این بدان معنا بود که در اوج جنگ جهانی دوم ، تاید به زنان کمک کرد تا وقت اضافی را برای ورود به نیروی کار به زنان اختصاص دهند.

Tide از بدو تاسیس خود ، نوآوری را در پاسخ مستقیم به نیازهای مشتری خود ایجاد کرده است و دارای سابقه ای افتخارآمیز در مورد “اولین” ها از جمله: اولین مواد شوینده مایع ، اولین مواد شوینده با مواد سفید کننده و اولین Tide To Go Pen است ، که به چند مورد اشاره می کند. تحولات اخیر Tide اخیراً در هاپی مورد بررسی قرار گرفت.

ایمی کره بیل ، معاون اصلی لباسشویی آمریکای شمالی برای Procter & Gamble ، گفت: “جزر و مد به این دلیل ایجاد شد که یک دانشمند معتقد بود که توانایی زیادی در ایجاد انقلابی در نحوه شستن لباس ها توسط خانواده ها وجود دارد.” “برای 75 سال گذشته ، ما این ذهنیت را حفظ کرده و تلاش می کنیم تا محصولات را با ذهن مردم تولید کنیم. ما همیشه به دنبال راه هایی برای کمک به نحوه شستشوی خانواده ها و پیش بینی نیازهای شستشو آنها هستیم. ”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>