
Tide که “The Washday Miracle” نامیده می شود قول داد که در مدت زمان کمتری پاک کننده لباسشویی از صابون را بشویید – ادعای جسورانه ای که توسط شرکتی مطرح شد که معیشت آن به صابون متکی بود. این بدان معنا بود که در اوج جنگ جهانی دوم ، تاید به زنان کمک کرد تا وقت اضافی را برای ورود به نیروی کار به زنان اختصاص دهند.
Tide از بدو تاسیس خود ، نوآوری را در پاسخ مستقیم به نیازهای مشتری خود ایجاد کرده است و دارای سابقه ای افتخارآمیز در مورد “اولین” ها از جمله: اولین مواد شوینده مایع ، اولین مواد شوینده با مواد سفید کننده و اولین Tide To Go Pen است ، که به چند مورد اشاره می کند. تحولات اخیر Tide اخیراً در هاپی مورد بررسی قرار گرفت.
ایمی کره بیل ، معاون اصلی لباسشویی آمریکای شمالی برای Procter & Gamble ، گفت: “جزر و مد به این دلیل ایجاد شد که یک دانشمند معتقد بود که توانایی زیادی در ایجاد انقلابی در نحوه شستن لباس ها توسط خانواده ها وجود دارد.” “برای 75 سال گذشته ، ما این ذهنیت را حفظ کرده و تلاش می کنیم تا محصولات را با ذهن مردم تولید کنیم. ما همیشه به دنبال راه هایی برای کمک به نحوه شستشوی خانواده ها و پیش بینی نیازهای شستشو آنها هستیم. ”
Leave a reply