تهویه مطبوع وگان در حال انجام است – HAPPI

شیمی دانان آرایشی و بهداشتی ، غرق در علم صدا ، ممکن است تمایلی به خواندن این مطلب نداشته باشند ، اما فرمول های مراقبت از مو وگان اکنون بسیار عصبانی هستند. طبق گفته Spate ، روند تهویه مطبوع وگان با تقاضای مصرف کننده پیش می رود – فرصتی برای همسو شدن مارک ها با مشتری زیبایی مبتنی بر ارزش.

به عنوان مثال ، به طور متوسط ​​هر ماه 3.6K جستجو برای تهویه مطبوع وگان در ایالات متحده انجام می شود و نسبت به سال گذشته 65.3٪ افزایش یافته است. Redken تنها مارک تجاری مرتبط با تهویه مطبوع وگان است ، که در Spate بیش از 20 میلیارد سیگنال جستجوی آنلاین را تجزیه و تحلیل می کند تا روند بزرگ بعدی را کشف کند ، بفهمد چه کسی فضا را در اختیار دارد و نحوه تعیین روند را تعیین می کند.

از زمان شروع قفل کردن ، شامپو و نرم کننده مورد توجه زیبایی قرار گرفته است و نرم کننده های وگان رشد ویژه ای داشته اند. با تنها یک مارک تجاری در کنار این روند جستجو شده ، هنوز زمان برای توسعه محصول وجود دارد. بسیاری از اصلی ترین جستجوها برای تهویه مطبوع وگان ، جستجو برای شامپو و ترکیبات نرم کننده است که نشان می دهد مصرف کنندگان می خواهند همزمان هر دو را از یک مارک خریداری کنند. اسپیت به بازاریابان توصیه می کند که برای جلب توجه مصرف کننده ، شامپو و نرم کننده وگان خود را بسته بندی کنند.

علاوه بر این ، اسپیت خاطرنشان کرد که اگرچه فضای زیادی برای نوآوری در فرمول از تغییرات ترکیبی تا ترکیب مواد مانند نارگیل وجود دارد ، جستجوها نشان می دهد که این مشتری خاص دارای ارزش های اصلی است که می خواهد آنها را حفظ کند: وگان (البته) ، بی رحمی و محیط زیست دوستانه ، زیرا جستجو در قالب های میله ای تمایل به محدود کردن ضایعات بسته بندی را نشان می دهد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>