تقاضا برای J-Beauty در چین رشد می کند

تقاضا برای محصولات آرایشی ژاپنی در چین حتی با محدودیت های COVID-19 همچنان افزایش می یابد. به گفته سازمان تجارت خارجی ژاپن (JETO) ، با وجود فرصت های کم برای بیرون رفتن در میان شیوع ویروس کرونا ، مصرف کنندگان محلی هنوز تقاضای محصولات با کیفیت زیبایی می کنند. مارک های پر فروش شامل Shiseido و Pola هستند.

به گفته JETO ، واردات لوازم آرایشی چین از ژاپن در سال 2020 بیش از 30٪ افزایش یافته و به حدود 4.3 میلیارد دلار رسیده است و از کره جنوبی و سایر تامین کنندگان عمده مانند فرانسه و ایالات متحده از 3.3 میلیارد دلار فراتر رفته است.

اتسو هو ، محقق بخش چین و آسیای شمالی JETO ، گفت: “بسیاری از مصرف کنندگان چینی به لوازم آرایشی ژاپنی اعتماد دارند ، که احساس می کنند با انواع پوست آنها سازگار است.” “واردات لوازم آرایشی ژاپنی توسط چین نیز افزایش یافت زیرا شرکت های ژاپنی سخت در تلاشند تا فروش خود را از طریق سیستم های تجارت الکترونیکی مرزی گسترش دهند. ”

تعداد فزاینده ای از شرکت های لوازم آرایشی ژاپنی اکنون تلاش می کنند تا با استفاده از سیستم عامل تجارت الکترونیکی مرزی که در چین محبوب است ، به مشتریان چینی مراجعه کنند ، زیرا به دلیل محدودیت های سفر در میان بیماری همه گیر تعداد گردشگران چینی به ژاپن کاهش یافته است . واردات محصولات آرایشی و بهداشتی چین در سال 2020 به 17.3 میلیارد دلار افزایش یافت ، در حالی که در سال 2016 4 میلیارد دلار بود. قبل از همه گیری ، بازدیدکنندگان چینی از ژاپن مبالغ قابل توجهی را صرف خرید لوازم آرایشی و بهداشتی در فروشگاه های معروف به “خرید مواد منفجره” در داروخانه ها و فروشگاه های بزرگ کردند.

طبق اطلاعات جمع آوری شده توسط آژانس گردشگری ژاپن ، 81.9٪ از بازدیدکنندگان از سرزمین اصلی چین به ژاپن در سال 2019 محصولات آرایشی و بهداشتی و سایر عطرها را خریداری کرده اند ، هزینه این گونه اقلام برای هر بازدید کننده به 52142 ین (477 دلار) رسیده است که بسیار بیشتر از مبلغ هزینه شده توسط کسانی که از کره جنوبی ، تایوان و ایالات متحده هستند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>