تأثیرگذاران زیبایی تأثیر خود را از دست می دهند

قبل از اینکه بخواهید برای تبلیغ سایه چشم جدید خود تی وی توک را امتحان کنید ، توجه داشته باشید که تأثیرگذاران تأثیر خود را از دست می دهند ، طبق گزارش جدید Beautystack. در عوض ، هند و شرکتهای آینده نگر FMCG باید پیشنهادات سرپرستی بیشتری را برای تعداد معدودی انتخاب کنند. اینها تنها برخی از یافته های Beautystack است. این گزارش توسط سایت کسب و کار و تجارت و مشتری برای مصرف کننده و سایت رزرو دیجیتال ، Beautystack و The Digital Fairy ، یک آژانس و مشاوره خلاقانه برای همه زنان ، تهیه شده است. این گزارش از صدها نظرسنجی از بازیگران صنعت ، به ویژه در انگلستان ، بهره گرفته است.

یافته های گزارش توسط Sharmadean Reid ، کارآفرین Beautystack و Olivia Yallop از The Digital Fairy برای خبرنگاران فاش شد. این دو نفر به یک تغییر بزرگ در صنعت به دلیل تأثیر قفل قفل ها اشاره کردند ، زیرا نگرش های مصرف کنندگان و متخصصان زیبایی با تغییر یک ساله همه گیر ، تغییر کرده و تغییر می کند. در نتیجه ، روال مصرف کنندگان به طرز چشمگیری منحرف شده است ، بعضی از آنها در خانه یا درمان های مخفی کاری در پارکینگ های اتومبیل مشکوک هستند. دیگران بدون آرایش ، و دیگران هنوز با اصلاح موهای سر یا در آغوش گرفتن چهره یا آرایش شدید ، راهی “ضد زیبایی” را در پیش گرفتند.
در واقع ، “چگونه می توانم سر خود را در خانه اصلاح کنم؟” به گفته Beautystack ، یکی از سوالات متداول آنلاین در طول اولین قفل در بهار بود.

یالوپ و رید خاطرنشان كردند در حالی كه برخی از طرفداران “ضد زیبایی شناسی” از تراشیدن پاها یا تمیز كردن ابروهای خود امتناع می ورزیدند ، دیگران به دنبال جلوه های گوت به دنبال جلوه های جذاب بودند. به گفته رید ، خرده فرهنگ ها همیشه از بحران و آسیب رو به رشد هستند و اظهار داشت که او کنجکاو است ببیند چه زیبایی هایی از دوران COVID-19 بوجود می آیند. این گزارش همچنین در مورد افزایش محصولات غیر متعارف ، از جمله Topicals ، مارک مراقبت از پوست است که در آن تخصص دارد شرایطی مانند پسوریازیس. این مارک زنان را تشویق می کند تا معایب خود را بپذیرند ، و صریحاً تصدیق می کند که هیچ کس نمی تواند همیشه از پوست آنها راضی باشد. گزارش دیگر یافته ها این است که پایداری حتی در طی یک بیماری همه گیر همچنان برای مشتریان و مارک های تجاری همچنان مهم است.

این گزارش استدلال می کند که دهه آینده با همکاری بیشتر بین زیبایی و بازی به “قانون شکنان و شورشیان” تعلق خواهد گرفت. همزمان،
یالوپ پیش بینی کرد “همکاری بین مارک به مارک دیگر ، یا اتحاد چند برند – یک منطقه دست نخورده در زیبایی. مارک ها می توانند پیرامون یک محصول یا علت متحد شوند. ”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>