
دست در دست در سال 2011 توسط تیم همسر بیل گلاب و کورتنی اپل تاسیس شد و از یک برنامه Give Back استفاده می کند که هدف آن نجات جان افراد از طریق دسترسی به بهداشت بهداشتی و آب تمیز است. دست به دست برای هر محصول خریداری شده ، یک صابون و آب تمیز به کودک نیازمند خود اهدا می کند. طی 10 سال گذشته ، این شرکت بیش از 13 میلیون بشکه صابون اهدا کرده و هزاران نفر به آب تمیز دسترسی داشته اند. دست در دست همچنین یک موقعیت پیشرو در مورد پایداری را شامل می شود که شامل یک تعهد منحصر به فرد ، پیشرو در صنعت و نمونه کارها در ساخت فقط محصولات بدون روغن نخل و آموزش مصرف کنندگان در مورد اثرات مخرب زیست محیطی و نقض حقوق بشر در صنعت روغن نخل است. .
مدیرعامل Hand in Hand Glaab گفت: “من و کورتنی با اشتیاق قلبی این تجارت را شروع کردیم تا دنیا را با محصولات و مدل تجاری بشردوستانه خود به یک مکان تمیزتر و بهتر تبدیل کنیم.” “دست در دست با مصرف کنندگان طنین انداز می شود زیرا ما همچنان محصولات محصولی با محیط زیست ، گیاهخواران و گیاهان بدون خشونت و روغن نخل را که به خوبی کار می کنند ، کنترل می کنیم. و در این روند دنیا را کمی بهتر کنید. ما از همکاری با Bain Capital Double Impact که از ماموریت و فداکاری ما نسبت به سهامداران جهانی ما پشتیبانی می کند و همچنین تأثیرات عمیق از طریق مدل کسب و کار ما پشتیبانی می کند ، بسیار خوشحالیم.
محصولات دست در دست شامل صابون تکه ای ، صابون مایع دست ، ضدعفونی کننده دست ، شستشوی بدن ، اسکراب قند و لوسیون است. این شرکت با استفاده از بسته بندی آلومینیوم برای محصولات صابونی دستی مایع خود ، قصد دارد این رویکرد بسیار پایدار را به سایر دسته ها گسترش دهد. محصولات دست در دست از طریق خرده فروشان منتخب از جمله Whole Foods Market ، Wegmans ، Walmart ، Target ، Fresh Thyme ، CVS و وب سایت شرکت به فروش می رسد.
“دست در دست” یک مارک معتبر و مبتنی بر بنیانگذار است که متعهد به رهبری صنعت ، نوآوری در پایداری و پتانسیل ایجاد اختلال در صنعت مراقبت شخصی است. همانطور که توسط تمایل خارق العاده مصرف کنندگان و حمایت قوی خرده فروشان اثبات می شود ، این شرکت موفقیت تأیید می کند که اولویت بندی اصول مبتنی بر مأموریت و پایداری می تواند رشد شتابان را ایجاد کند “،” سیسیلیا چائو ، مدیر عامل Bain Capital Double Impact گفت. “این سرمایه گذاری فرصتی برای ایجاد آگاهی و گسترش توزیع کانال و دسته بندی محصولات است زیرا ما به دنبال بهبود دسترسی به محصولات مراقبت شخصی شخصی بهتر ، پایدار و مقرون به صرفه هستیم که تأثیر واقعی دارند.”
Leave a reply