
Kruse تجربه و رهبری خود را در تجارت الکترونیک ، بازاریابی دیجیتال ، تجزیه و تحلیل ، سرمقاله و مدیریت بازرگانی به ارنو لازلو آورده است. او مسئول کلیه فعالیتهای تجاری ، بازاریابی ، مشارکت و روابط عمومی در منطقه است که شامل کانادا ، انگلیس و اروپا و سایر سرزمینهای جهانی است.
هدف اصلی Kruse هدایت رشد سریع کانال مستقیم به مصرف کننده از طریق تجربه در محل و ابتکارات تبدیل و همچنین استراتژی های بازاریابی عملکرد است. وی همچنین از داده های اطلاعاتی مشتری منطقه ای برای اجرای استراتژی های توزیع بهینه و اطلاع از برنامه های بازاریابی محصول بهره خواهد برد. Kruse همچنین به مشارکت مناسب تجاری و فرصت های مطبوعاتی که با ارزشهای اصلی برند Erno Laszlo همسو باشد ، خواهد پرداخت.
قبل از این نقش ، کروسه مشاور انواع مارک ها از جمله ارنو لازلو بود. قبل از مشاوره ، وی معاون تجارت دیجیتال ، بازاریابی و تبلیغات در فروشگاه های Bon-Ton بود که مسئولیت کلیه کانال های فروش دیجیتال و بازاریابی دیجیتال را به عهده داشت. وی همچنین تجارت الکترونیکی را برای آمریکا در Burberry و تجارت الکترونیکی و رجیستری را در The Knot / XO Group انجام داد.
Kruse پس از همکاری با Rodale ، Condé Nast و Hearst به تجارت الکترونیکی نقل مکان کرد. در هرست ، پاملا رهبری تجارت الکترونیکی و راه اندازی کامل فروشگاه ShopBAZAAR.com را بر عهده داشت.
کار وی در سراسر جغرافیای داخلی و بین المللی و مارک های تجارتی و لوکس منحصر به فرد آگاهی وی را از تفاوت های منطقه ای در رفتار مشتری و نیازهای تجاری فراهم می کند.
کروزه در دانشگاه ویسکانسین در مدیسون تحصیل کرد. وی در زندگی شخصی خود مادر دو فرزند خردسال ، همسر یک مدیر ارشد پروژه خلاق ، یک عضو هیئت مدیره YMCA و یک مدافع هنر است.
Leave a reply