برند زیبایی لیدی گاگا مشتریان خود را می شناسد

چه موسیقی باشد چه برند ، لیدی گاگا همیشه یک قدم از رقبای خود جلوتر بوده است. بنابراین جای تعجب نیست که شرکت زیبایی او Haus Laboratories از فضای دیجیتال استقبال می کند. نظرسنجی اخیر انجام شده توسط کلارنا ، پلتفرمی که هم اکنون با پرداخت بعداً پرداخت Haus با آن همکاری کرده است ، نشان داد که در میان 40،000 مصرف کننده مورد پرسش ، تقریبا نیمی از آنها خرید تلفن همراه را ترجیح می دهند و 87٪ از خرده فروشان انتظار دارند که برنامه های تلفن همراه داشته باشند.

در حالی که از دیجیتال استقبال می کند ، آزمایشگاه های هاوس نیز از تنوع استقبال می کند ، و در چندین سطح که نه تنها جنسیت و نژاد بلکه دامنه اقتصادی را نیز شامل می شود. رایان کانگ ، رئیس توسعه تجارت و عملیات در آزمایشگاه های هاوس ، خاطرنشان می کند که این مارک به ازای هر خریدی که در وب سایت خود انجام داده است ، یک دلار به دلیل بهداشت روانی اهدا می کند.

با نگاه به جلو ، کانگ انتظار دارد پخش جریانی مستقیم از چین به ایالات متحده راه یابد. “[In] کشورهایی مانند چین ، جریان مستقیم میلیاردها و میلیاردها دلار درآمد داشته است. “او به WWD گفت. “ما بسیار نزدیک به دیدن این اتفاق در ایالات متحده هستیم.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>