با بازگشت هزاره ها به دفتر ، این می تواند تقویت زیبایی باشد

طبق نظرسنجی اخیر سیتی ، هزاره ها در حال بازگشت به دفتر هستند و آماده هستند تا پول خود را خرج کنند. این بانک پیش از راه اندازی جدیدترین کارت نقدی سفارشی ، از مشتریان نظرسنجی کرد. اگرچه محصولات زیبایی در حال حاضر “لازم” نیستند ، تقریباً هر هزینه برنامه ریزی شده فرصتی برای خرید محصولات زیبایی است. از همه اینها ، برای اینکه پس از 18 ماه جداسازی بدن به بهترین شکل ممکن به چشم بیایید ، مطمئناً تقاضای محصولات مراقبت از مو ، مواد آرایشی رنگی و رایحه ها وجود دارد.

بنابراین آنها چه آمادگی هایی برای خرید دارند؟ در اینجا ، پنج دسته برتر هزاره ها در نظر دارند که صرف کنند.

  1. ساعات خوش / معاشرت با همکاران درمورد غذا: 44٪
  2. رفتن به سرگرمی زنده بعد از کار: 36٪
  3. مسافرت برای کار: 28٪
  4. مشاغل در حال انجام در طول روز کار: 23٪
  5. کلاسهای تناسب اندام گروهی در حدود روز کاری: 19٪

تلاش های سیتی در حالی صورت می گیرد که هزاره های بیشتر تمایل دارند اعتبار خود را بپذیرند. سالها ناظران خاطرنشان کردند که مصرف کنندگان جوان تر از بدهی سعی در جلوگیری از پرداخت کارت اعتباری دارند. اما اکنون ، پس از بیش از یک سال قفل شدن ، Millennials تمایل بیشتری به صرف پول دارند و ممکن است به یک کارت اعتباری یا سه کارت علاقه مند شوند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>