
“Q3 ما یک نقطه عطف مهم دیگر در سفر ما برای جوان سازی موقعیت Coty به عنوان یک نیروگاه جهانی زیبایی است. در کمتر از یک سال ، تیم رهبری و سازمان گسترده تر با موفقیت نقشه برداری از استراتژی ما ، برنامه های تجاری و دسته بندی ما را فعال کردند ، در حالی که تولید عملیاتی بهبود و تقویت موقعیت مالی ما ، “اظهار نظر مدیر عامل شرکت Sue Y. Nabi.
نبی خاطرنشان کرد ، براساس اطلاعات اسکنر ، در پنج هفته گذشته ، CoverGirl سهم بازار را به دست آورده است. Coty برای رشد مجدد انبوه در اروپا ، Rimmel و Max Factor را در موقعیت جدید قرار می دهد. این شرکت Adwoa Aboah را به عنوان نقش تازه ایجاد شده به عنوان فعال جهانی منصوب كرد و Prinyanka Chopra Jonas را به عنوان سفیر جهانی و همكار خلاق منصوب كرد.
نبی ادامه داد: “از نقطه نظر نتایج ، در Q3 ما شاهد پیشرفت قابل توجهی در روند فروش خود بودیم ، حتی در حالی که تلاش های خود را برای تقویت سلامت تجارت و مارک های خود با کاهش فروش در کانال های بی کیفیت ادامه می دادیم.” “مهمتر اینکه فروش معتبر به دلیل کاهش تأثیر همه گیری در بسیاری از بازارها به رشد بازگشت. ما در چندین بازار اصلی خود شاهد شتاب قوی بوده ایم ، با فروش چین در مقایسه با FY20 و FY19 دو رقمی به سه برابر رشد کرده است و فروش معتبر آمریکا در سه ماهه گذشته رقم های تک رقمی بالا و در سال مالی فعلی تقریبا ثابت است. در حالی که فروش اروپا تحت فشار است ، ما اطمینان داریم که لغو قریب الوقوع محدودیت های COVID باعث بهبود این منطقه کلیدی خواهد شد. “
همانطور که در جریان به روزرسانی استراتژیک در 23 آوریل 2021 اعلام شد ، کوتی انتظار دارد سال را با درآمد خالص 4.5 تا 4.6 میلیارد دلار خاتمه دهد. با تقویت سودآوری ، این شرکت انتظار دارد سرمایه گذاری های تجاری خود را در Q4 افزایش دهد تا از اولویت های استراتژیک خود و بهبود روند فروش ، به عنوان بازار گسترده زیبایی شروع به بازیابی کند.
Leave a reply