انگلیسی ها در سال 2020 از صابون بیشتر ، دئودورانت کمتر استفاده می کنند

طبق تحقیقات جدید Mintel ، در حالی که فروش صابون در انگلیس در سال 2020 دو برابر شده است ، فروش مواد خوشبوکننده همچنان نزولی است.

قفل شدن و فاصله گذاری اجتماعی باعث کاهش استفاده از دئودورانت شده است زیرا تقریباً از هر 10 کاربر (28٪) خوشبو کننده و ضدعرق کننده ، سه نفر آنها را از زمان شیوع Covid-19 کمتر استفاده می کنند ، مینتل می گوید.

فراوانی استفاده به طور چشمگیری در بین مصرف کنندگان ژنرال Z (23 سال به پایین) و هزاره (24-39 ساله) کاهش یافته است. کمتر از نیمی از آنها (45٪) از ژنرال Z ها و 40٪ از هزاره ها کمتر از دئودورانت و ضد تعریق استفاده می کنند ، زیرا روند تصادف از لباس به بهداشت شخصی گسترش می یابد.

نگرانی در مورد استفاده از مواد شیمیایی در دئودورانت ها باعث جلوگیری از مصرف در بین زنان می شود ، زیرا 20٪ به دلیل نگرانی از اینكه استفاده از این ماده برای سلامتی آنها مضر نیست ، به طور كلی از دئودورانت استفاده نمی كنند. به طور کلی ، بیش از یک سوم (35٪) از کاربران دئودورانت علاقه مند به خرید دئودورانت های ساخته شده با مواد طبیعی هستند ، در حالی که 34٪ به دئودورانت هایی با حداقل بسته بندی بدون پلاستیک علاقه مند هستند.

شیوع Covid-19 سیر نزولی بازار را تشدید کرده است ، به طوری که فروش دئودورانت با تخمین 7٪ در سال 2020 به 369 میلیون پوند (514.25 میلیون دلار) کاهش می یابد ، از 394 میلیون پوند (549.1 میلیون دلار) در سال 2019. پیش بینی فروش این است با کاهش 5 درصدی بیشتر در سال 2021 به 352 میلیون پوند (490.56 میلیون دلار).

“خرید زرق و برق دار در میان بریتانیایی ها به این معنی بود که بازار خوشبو کننده ها حتی قبل از همه گیری نیز رنج می برد. با این حال ، قفل و فاصله های اجتماعی باعث کاهش ارزش در سال 2020 می شود. “اظهار نظر امیلیا گرینسلید ، OTC و تحلیلگر مراقبت شخصی در Mintel. “احتمال کار در خانه به جریان اصلی و ادامه مناسبت های اجتماعی کاهش یافته ، همراه با بودجه های تنگتر ، تأثیر بیشتری بر بازار خواهد داشت. به دلیل تخفیف و پیشنهادات ویژه و همچنین دسترسی گسترده به مارک های معروف در خرده فروشی های تخفیف ، هزینه خرید دئودورانت کم خواهد ماند. با علاقه زیاد به دئودورانت های طبیعی ، عاری از پلاستیک و قابل تعویض ، مارک های معروف می توانند اعتبار خود را افزایش دهند و مصرف کنندگان را به تشویق استفاده جلب کنند. “

در حالی که بازار خوشبوکننده همچنان دچار مشکلاتی است ، فروش صابون در سال 2020 دو برابر شد زیرا انگلیسی ها 392 میلیون پوند (546.30 میلیون دلار) برای تمیز نگه داشتن دست های خود هزینه کردند ، در حالی که این رقم در سال 2019 از 197 میلیون پوند (274.54 میلیون دلار) بود.

ثابت شده است که ضد عفونی کننده مواد در طول همه گیری ، با افزایش 73٪ در سال 2020 ، در مقایسه با 41٪ در سال 2018 ، کاملاً ضروری است. علاوه بر این ، از هر 10 کاربر (82٪) ، ضد عفونی کننده دست ، اکنون بیشتر از آن استفاده می کنند .

اما در حالی که استفاده کلی از صابون مایع (74٪) و صابون تکه ای (50٪) ثابت مانده است ، تعداد جوانان انگلیسی (16-24 ساله) که از صابون تخته ای استفاده می کنند به طرز چشمگیری کاهش یافته است – از 46٪ در سال 2018 به 30٪ در 2020

“بخش ضد عفونی کننده و شستشوی دست در سال 2020 و با ورود مارک های جدید به بازار و راه اندازی اندازه های بسته بندی بزرگتر با قیمت های بالاتر در پاسخ به خرید عمده ، با حق بیمه تقویت شد. با این حال ، با شروع واکسن ، این خطر وجود دارد که مصرف کنندگان مجدداً به روالهای پیش از همه گیری مبتلا شوند ، “گرینسلید توضیح داد.

وی ادامه داد ، “جوانان به دلیل نگرانی های بهداشتی در مورد تجمع باکتری ها ، از صابون بار دور شده اند. با وجود این ، از هر 10 خریدار صابون (27٪) سه نفر (16 تا 34 سال) می گویند که علاقه مند به تغییر شکل محصول برای کاهش تأثیر خود بر محیط زیست هستند. مارک ها می توانند نگرانی های بهداشتی و بهداشتی مصرف کنندگان را جلب کنند ، به عنوان مثال ، صابون های تکه ای یکبار مصرف یا آنهایی که می توانند به قطعات تقسیم شوند ، برای جلوگیری از درک آلودگی متقابل از طریق استفاده مشترک. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>