انجمن سازندگان عطر وب سایت مواد زیبایی را گسترش می دهد

انجمن سازندگان عطر وب سایت خود را با نام FragranceConservatory.com با 50 داستان جدید جدید درباره مواد تشکیل دهنده عطر حاوی حقایق و اطلاعات مربوط به مبدا ، کاربرد و مشخصات ایمنی ، گسترش داد.

در زمانی که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای از محصولاتی که می خرند شفافیت مواد تشکیل دهنده را درخواست می کنند ، FragranceConservatory.com به طور مداوم در حال گسترش است تا به مردم در انتخاب آگاهانه و ایمن در مورد محصولات خوشبویی که خریداری می کنند ، کمک کند. هدف آن داشتن 600 ماده اولیه در سایت تا اوایل سال 2022 است!

تریسی لانگ ، مدیر شرکت ارتباطات و اعتبار ، Procter & Gamble و رئیس کمیته اجرایی ارتباطات سازندگان عطر ، گفت: “ما می دانیم که مردم به دنبال دیدگاه علمی مبتنی بر مواد معطر در محصولات مورد استفاده خود هستند.” “FragranceConservatory.com یک پیشنهاد منحصر به فرد توسط انجمن سازندگان عطر است که با کمک تخصص اعضا ارائه می شود و اطلاعات واضح و متنوعی را در مورد مواد معطر موجود در طیف وسیعی از محصولات – از فرمول های خوب عطر گرفته تا محصولات مراقبت شخصی و خانگی – ارائه می دهد تا به شما کمک کند مصرف کنندگان اعتماد به نفس در انتخاب محصولات خود ایجاد می کنند. “

این سایت توسط ائتلافی از اعضای اختصاصی سازندگان عطر ، از جمله Arylessence ، Bedoukian Research ، Bell Flavours & Fragrances ، CHANEL ، Citrus & Allied Essences ، The Clorox Company ، Emerald Kalama Chemical ، Estée Lauder Company ، Johnson & Johnson ، The Lermond ، پرورش داده شده است. شرکت ، Modere ، Procter & Gamble ، Revlon ، Robertet USA ، SC Johnson و Takasago International Corporation (USA).

با پشتیبانی فنی موسسه تحقیقاتی مواد معطر و انجمن بین المللی عطر ، این گروه قرار است در سالهای 2021 و 2022 چند صد داستان دیگر از مواد تشکیل دهنده و سایر مطالب گسترش یافته را معرفی کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>