
و کوتی با مارک هایی مانند Kylie Beauty و KKW که به لطف سازندگان خود Kylie Jenner و Kim Kardashian West در فضای رسانه های اجتماعی تسلط دارند ، در این جهان رونق خواهد گرفت. ماریانی می گوید خواهران اهمیت ایجاد محتوای متنوع و متنوع برای ایجاد آگاهی از برند را درک می کنند – و این نتیجه خوبی دارد. مجموعه Grinch کایلی همراه با مدل “drop” و ساختمان جامعه در 20 دقیقه به فروش رسید و مجموعه Rose Bath آن فروش یک میلیون دلاری در یک روز را به دست آورد.
ماریانی گفت که هنوز جای پیشرفت وجود دارد ، کوتی با آمازون و Asos همکاری می کند تا بیشتر به یک مقصد خرید جهانی تبدیل شود. البته ، در دنیای دیجیتال ، تغییرات ثابت است. آنچه امروز کار می کند ، ممکن است فردا نباشد.
ماریانی به WWD گفت: “هنگامی که شما یک تحول دیجیتال را انجام می دهید ، دو یا سه مورد واقعاً مهم هستند.” “این در مورد چابکی ، سازگاری است – زیرا ما در دنیایی در حال تغییر زندگی می کنیم ، و آزمایش می کنیم و می آموزیم.”
Leave a reply