اجلاس آرایشی و بهداشتی پایدار مجازی ، 21 تا 24 ژوئن

هزینه واقعی مواد اولیه. از آنجا که مواد تشکیل دهنده گیاهی بیشتری به فرمولاسیون های آرایشی و مراقبت های شخصی راه پیدا می کنند ، س questionsالاتی درباره تأمین اخلاق وجود دارد. آدریان دو گروت روئیز ، مدیر اجرایی True Price ، در مورد تأثیرات اجتماعی ، محیطی و بهداشتی مواد اولیه کشاورزی صحبت خواهد کرد. چگونه می توان اصول حسابداری واقعی هزینه را در تأمین مواد اولیه به کار برد؟

افزودن ارزش اجتماعی از طریق مواد آرایشی. بسیاری از شرکت های آرایشی و بهداشتی و شرکت های تولید کننده مواد اولیه در حال تهیه اخلاقی از مواد اولیه هستند. لورا شلبز از AAK نشان خواهد داد كه چگونه تأمین اخلاقی مغز کره روغن شی باعث بهبود زندگی زنان در آفریقای غربی می شود. این شرکت در حال انجام تعدادی از این پروژه های تأمین منابع مالی ، مانند Kolo Nafaso و Saha Global است.

خطرات اجتماعی در زنجیره های تأمین. جاستین کرل ، مدیر اجرایی شرکت Unseen ، درمورد خطرات پنهان اجتماعی در زنجیره های تأمین مواد اولیه و محصولات آرایشی تمام شده صحبت خواهد کرد. جزئیات مربوط به مواد تشکیل دهنده مشاجره ، خطرات خاص و همچنین نحوه استفاده اپراتورها برای کاهش این خطرات ارائه خواهد شد.

استانداردهای پایداری و طرح های صدور گواهینامه. نقش استانداردهای پایداری و طرح های صدور گواهینامه در پرداختن به تأثیرات اجتماعی مورد بحث قرار خواهد گرفت. Amarjit Sahota ، بنیانگذار Ecovia Intelligence ، در یک کارگاه اختصاصی به روز رسانی در مورد طرح های موجود و در حال ظهور را ارائه می دهد. FairWild به روزرسانی استاندارد خود را برای مواد گیاهی جمع آوری شده وحشی ارائه می دهد.

جایگزین روشهای آزمایش حیوانات. هاوایی قرار است ششمین ایالت آمریکا باشد که روش های آزمایش حیوانات برای مواد آرایشی را ممنوع می کند. مونیکا انگبرتسون از Cruelty-Free International در مورد تحولات آینده ، از جمله قانون آرایشی و بهداشتی انسانی بحث خواهد کرد. همچنین در مورد تحولات بین المللی ، از جمله مقررات چین در مورد آزمایش حیوانات ، به روز رسانی می شود.

افزایش انتظارات مصرف کننده. مطالعات تحقیقاتی مختلف نشان می دهد مصرف کنندگان انتظار دارند که مارک های زیبایی در نحوه تجارت با اخلاق بیشتری برخورد کنند. اتحادیه اخلاقی بایو تجارت یافته های یکی از این تحقیقات را ارائه می دهد. تحقیقات آن نشان می دهد که 83٪ از مصرف کنندگان معتقدند شرکت ها از نظر اخلاقی اطمینان دارند که تأثیر مثبتی بر مردم و تنوع زیستی دارند. یافته های مشابهی در مورد تأثیرات اجتماعی تهیه منابع ، شفافیت و جبران خسارت منصفانه ارائه خواهد شد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>