آینده ای جهانی و بزرگ برای لوازم آرایشی کایلی

در این هفته ، Kylie Cosmetics فرمول های جدیدی را به بازار عرضه کرد که شامل وگان ، بی رحمی ، گلوتن ، پارابن و بیش از 1600 ماده دیگر نیست. اما مدیر عامل جدید اندرو استنلیک اصرار دارد که تغییرات بیشتری در راه است.

همانطور که در هاپی گزارش شد ، کوتی در سال 2019 سهام عمده لوازم آرایشی کایلی را به دست آورد.

به گفته استنلیک ، این همه چیز در مورد توانایی دادن به مصرف کنندگان است که از هر کانال به لوازم آرایشی کایلی دسترسی داشته باشند. با ادامه همکاری ، این برند با Ulta Beauty و Nordstrom در ایالات متحده ، داگلاس در اروپا ، Boots ، Harrods و Selfridges در انگلیس ، Nocibé در فرانسه ، Gold Gold در روسیه و مکه در استرالیا همکاری می کند.

تغییر مکان مارک های زیبایی به عنوان “تمیز” در گذشته برای استنلیک کار کرده است. او قبل از کار در مشاغل جنر ، به نوبه خود در CoverGirl ، یکی از 41 مارک زیبایی بازار آشکار که Coty در سال 2016 از P&G خریداری کرد ، کمک کرد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>