آنچه در Happi.com می خوانید

پربیننده ترین اخبار هفته Happi.com در 3 آوریل 2021 خاتمه یافته است.

تام برانا ، مدیر تحریریه04.04.21

ترکیبی بعید از لوازم آرایشی و بازی های ویدیویی بیشترین بازدید اخبار در Happi.com در یک هفته کوتاه تعطیلات بود. NYX Professional با همکاری Tetris مجموعه ای از آرایش ها را به صورت محدود عرضه کرد. این خبر در راس آخرین تلاشهای Procter & Gamble برای تأثیر بر بحث در نابرابری نژادی قرار گرفت. ابتکار عمل “گسترش صفحه” سو challenges برداشت از جامعه سیاه پوست را که در رسانه ها منتشر شده به چالش می کشد. در اینجا اخبار پربازدید در Happi.com برای هفته منتهی به 3 مارس 2021 وجود دارد.

1. همکاران آرایش حرفه ای NYX با تتریس

2. Procter & Gamble صفحه را گسترده می کند

3. Maybelline New York K Pop Band Itzy را به عنوان سخنگوی جهانی نامگذاری می کند

4. Elemis مارک گالاگر را به سمت مدیر ارشد دیجیتال مارک ارتقا می دهد

5. پروتئین های حیاتی پپتیدهای کلاژن با طعم شکلات را راه اندازی می کنند

6. آنچه در Happi.com می خوانید

7. NARB توصیه می کند Doterra ادعاهای روغن ضروری درمانی را قطع کنید

8. Colgate-Palmolive و Philips Partner برای آوردن مسواک های برقی به آمریکای لاتین

9. Aveda Partners with Charitywater برای ماه زمین

10. ACI از FDA می خواهد تا نکات ایمنی ضدعفونی کننده دست را برطرف کند

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>