تا سال 2025 ، بیش از یک میلیارد نفر در جهان یائسه می شوند که 12 درصد از کل جمعیت هشت میلیارد نفری جهان خواهد بود. علائم و شرایط مختلفی توسط تقریباً 75٪ از زنان تجربه می شود و می تواند منجر به کاهش قابل توجهی در کیفیت زندگی ، افزایش استفاده از منابع پزشکی و از بین رفتن کلی بهره وری شود. کلاله ، عدم بحث آزاد ، و ارائه یک محصول بسیار کوچک با قیمت مقرون به صرفه ، مانع عمده ای برای مراقبت از زنان است.
با تولید علم و فناوری آزمایشگاه به بازار ، آمیریس به خوبی قادر به هدایت بخش بازار یائسگی با تولید مواد بی خطر و پایدار برای محصولات مصرفی با اثبات اثبات شده برای رفع نگرانی های یائسگی است. این مارک جدید رشد و رهبری بازار آمیریس را برای تأمین سلامت ، زیبایی و سلامتی در تمام مراحل زندگی به مصرف کنندگان ارتقا می بخشد و خانواده مارک های مصرفی پیشرو آمیریس را تکمیل می کند.
واتس گفت: “شرمندگی و عدم وجود جامعه در دوران یائسگی باعث شده است که تنها ، گیج و مأیوس شوم. این عقیده که یائسگی به معنای تمام شدن وقت یک زن است ، مضحک است و نباید وجود داشته باشد.” “در همکاری با Amyris ، ما در تلاش هستیم تا تمام مراحل یائسگی را به محصولات ، ابزار و منابع مجهز کنیم که باعث می شود از لحاظ جسمی و روحی احساس جشن و قدرت کنیم. هیچ کس نباید این کار را به تنهایی طی کند. من نمی توانم بیشتر هیجان بزنم و افتخار می کنم آنچه را که خیلی زود با هم کار کرده ایم به اشتراک بگذارم. “
جان ملو ، رئیس جمهور و مدیرعامل آمیریس ، گفت: “ما خوشحالیم که از نائومی واتس در خانواده مارک های آمیریس استقبال کرده و او را در زدایی از یائسگی و حمایت از سلامتی زنان همراهی می کنیم.” “نائومی چشم انداز ما را برای آینده پایدارتر مشترک می داند و ما مشتاقانه منتظر هستیم که این برند را در سال 2022 به عنوان بخشی از تلاش مداوم ما برای ایجاد ، تولید و بازاریابی محصولات پاک ، سالم و موثر برای همه راه اندازی کنیم.”
Leave a reply