آربون با طراحی مجدد وب سایت جدید همراه اول ، تجربه مشتری را بالا می برد

Arbonne PBC وب سایت جدیدی را به آدرس www.arbonne.com با مشاوران پیشرفته و ابزارهای جذب مشتری راه اندازی کرده است. این پلت فرم جدید از طراحی آزمایشی همراه اول برخوردار است و هدف آن ساده کردن تجربه خرید ، فعال کردن داده ها و نشان دادن پیشروی برند در تجارت اجتماعی است.

به گفته این شرکت ، تجربه کاملاً تجدید شده مشتری و توانایی جدید در مقیاس گذاری از یک پلت فرم تجارت B2B با میزبانی ابری ، از رشد آربون پشتیبانی می کند.

تایلر وایتهد گفت: “این یک جهش گسترده به جلو در سفر دیجیتال ما است که آربون را به آنچه” اقتصاد تجربی “می نامیم ارتقا می دهد ، همچنین توانمند سازی بیشتر مشاوران ، تعاملات آنها با تیم هایشان و مشتریان در اکوسیستم داده پردازتر و چابک تر” ، مدیر عامل. “ما سرمایه گذاری قابل توجهی انجام داده ایم و بر محرک های اصلی تجارت مجازی تمرکز کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که از موقعیت خوبی برخوردار هستیم تا از رشد خود حمایت کنیم.”

آربون وب سایت خود را دوباره طراحی کرده است.

از طریق این پرتاب ، آربون یک تجربه دیجیتالی عالی را در سه زمینه ارائه می دهد: تجارب لمسی در یک محیط دیجیتال که اعتماد بالایی را فراهم می کند ، تقاطع داده ها و توصیه های شخصی و توانمندی کامل مشاوران آربون از طریق ابزارها و اطلاعات نوآورانه

سمیر خاندار ، مدیر ارشد تجربه دیجیتال ، گفت: “ما از معرفی وب سایت جدید خود و این ابزارها بسیار هیجان زده ایم و واقعاً احساس می کنیم که این سرمایه گذاری ما را در مسیر تبدیل دیجیتال به مرز بعدی تجارت اجتماعی پیش می برد.” وی افزود: “حوادث 12-18 ماه گذشته همچنان مانع تجربه و انتظارات مصرف كننده شده است. ما مشتاقانه منتظر تعریف روشهای جدید و فوق العاده شخصی برای مشاوران و مشتریان خود برای خرید ، تعامل و برقراری ارتباط در سراسر جهان هستیم. ”

علاوه بر تجربه کاربری پیشرفته ، این وب سایت از طریق چندین ابزار نوآورانه خرید ، نحوه خرید و تعامل مصرف کنندگان با آربون را ارتقا می بخشد. گزینه پیشنهادی جدید سبد خرید به مشاوران این امکان را می دهد که فقط با چند کلیک مجموعه ای سرپرستی بسازند و آن را مستقیماً برای مشتری احتمالی ارسال کنند و فاصله از قصد خرید تا خرید واقعی را کاهش دهند. یک ویژگی خریدار شخصی ، یک تجربه واقعی دستکش سفید را فراهم می کند که به مشاوران امکان می دهد از طرف مشتریانی که این سرویس را انتخاب کرده اند ، خرید کنند. علاوه بر این ، یک پرسشنامه راهنمای تعاملی کاربران را بر اساس نیازهای مراقبت از پوست خود به سمت یک سازنده رژیم طبقه بندی متقاطع هدایت می کند.

اکوسیستم و زیرساخت های جدید همچنین برنامه های جدید و ابزارهای دیجیتال ، از جمله مجموعه ای از برنامه های تلفن همراه را برای توانمندسازی مشاوران ، مانند Arbonne ContentKit که به تازگی راه اندازی شده است ، فراهم می کند که به مشاوران خود اجازه می دهد از طریق دارایی های مارک Arbonne ، خلاقانه داستان های واقعی خود را کنترل کنند. سرپرستی ، سفارشی به طور خاص برای کانال های دیجیتال و اجتماعی.

خاندار گفت: “ما می توانیم در تقاطع تجارت اجتماعی و محتوا ارزش عظیم را باز کنیم و در عین حال تبدیل بیشتر از طریق داستان سرایی تجربه کنیم.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>